pátek 31. července 2015

My..






Krásný den..

Nebudeme dlouho přemýšlet co tady napsat..
Párkrát jsme u vinného moku debatovaly o našich a jiných vztazích (zkrátka drbárna) a usoudily jsme,že partnerské vztahy jsou absolutně nevyčerpatelným tématem,které je potřeba rozebrat ze všech možných stran a úhlů a nejlépe s několika tisíci lidmi najednou :-)..

Proto jsme se rozhodly založit toto diskuzní forum,abychom obohatily život svůj i váš:-)

Začneme pěkně z vostra...
Kamarádka má aktuální zkušenosti s hledáním partnera na seznamce..
Je to žena krev a mlíko ( značky salko),když muži vidí její foto,tak se jim párají poklopce..
Milá kamarádka však touží po vztahu a romantice a nikoli jen po sexuálním ukojení,které je jí neustále nabízeno..

Jak z této situace ven?

Přijímat co přichází a užívat si,nebo trvat na svém  a ono se to "nějak "vyvine?

Počkat až potká partnera řízením vyšší síly či osudu?

Jsou seznamky přínosem?
¨
Dá se na seznamce potkat životní partner?


Co na to Vladi?

Otázka je, co dáma,které se to týká očekává..
Zda podlehne pokušení,protože ,jak známo červík pokušitel je tam vždy.
Nebo si počká na milování z lásky,objetí,které je toho součástí a muže ,se kterým zestárne..


Zda jsou seznamky přínosem je otázkou i odpovědí pro každého muže či ženu jiná .....umožní nahlédnout mužům do ženské duše,protože jim nabídne na jednu otázku několik názorů a pohledů..
Také ženy mohou dostat na jeden dotaz x různých odpovědí,mužů z celé republiky..
Seznamka je tvořena z valné většiny ženatými muži.
Kdyby ti vymazali registrace,tak je tam poloprázdno:-)

Další pevnou součástí jsou sexuální úchylové a místní  dinosauři,kteří tento  jim dobře známý  seznamkový prostor, berou jako pevnou součást svého životního bytí s každodenním přihlášením, protože jsou přece muži s kopulačním procesem a ten nelze přece přerušiti. Je tak zábavný a denně jiné uzené ...

Nejmenší část tvoří muži,kteří opravdu vztah hledají a seznamka se pro ně nestala zábavou,nebo jen pouhým rozptýlením..

Zda se na seznamce dá potkat životní partner ??  Je to jehla v kupce sena , ale ta se také najít dá, pokud budete koukat , jako sova pálená , prát se jako agent FBI , být vtipná a mazaná jako Pes Filipes a trpělivá jako pes somálský ....





Co na  to Brigi?

Seznamky jsou v dnešní době běžnou praxí..Lidé se moc nemají kde potkávat přirozenou cestou..
Vůbec bych je nezavrhovala..
Já osobně mám za sebou pár velmi hezkých zkušeností,dokonce i seznamkový vztah a nějaké přátelství,které trvá dodnes..
Samozřejmě si také pamatuji na pár  schůzek u kávy a hloupého tlachání plných trapnosti,aleto už je hodně dávno..
Měla jsem malé dítě a málo zkušeností..
Souhlasím s Tebou Vladi,že záleží co člověk očekává..
Když si budu chtít pokecat a za flirtovat,popřípadě si sexuálně vyhodit z kopýtka,tak si vyberu jiný typ seznamky,než když hledám partnera na vážný vztah..
Pro tyto účely se velmi dobře hodí placené seznamky,kde už lidé za své peníze chtějí kvalitu a myslí to seznámení vážně..

Bohužel má zkušenost je také taková,že seznamky jsou přeplněné lidmi,kteří přechází ze vztahu do vztahu a proto nemají svazky s nimi dlouhého trvání..

Takže sama za sebe bych teď šla na seznamku jen na pokec,neboť mé srdce je stále zadané a dokud nebude vyřešeno,tak žádný vážný vztah neslibuji..

Někdy mám pocit,že seznamky jsou takové obchoďáky a člověk si musí vybrat,jestli jde do výprodeje,nebo si raději koupí kvalitu za dražší peníz:-)
Výkladních skříní má tento obchoďák přehršel,jan si vybrat...

Po čem touží muži Vladi ,to se mě raději neptej,protože to jsem za celý svůj život nepochopila..
Pokaždé,když už si myslím,že jsem konečně prozřela,zjitím,že jsem opět na začátku,protože jsem poznala a sdílela své srdce,tělo,lože a vše ostatní s dalším,pro mě nepoznaným živočišným druhem:-)

A co vy?
Jaké máte zkušenosti?
Seznamky ano,nebo ne?

2 komentáře:

  1. Ahoj holky,

    krásný článek. A jsem ráda, že jste daly své síly dohromady a založily tyto stránky. Seznamku jsem zkoušela, když jsem se po necelých třech letech rozešla, respektive přítel se rozešel se mnou. Byla jsem z toho špatná a po dlouhé době klidu, bláznění, trápení a samoty, jsem zkusila seznamku. Bránila jsem se tomu zuby nehty, ale zkusila to. Spousta omylů! Nakonec jsem se s jedním klukem sešla, byl fajn, ale nebylo to pravé ořechové. Hned na to jsem našla jehlu ve stohu slámy :). Muže, který byl od malička v mém okolí a vždy se mi líbil. Občas jsme se potkávali, ale nikdy jsme spolu nemluvili. Seznamku zkoušel taky, ale nenašli jsme se tam...protože každý jsme hledal jinou kategorii, je totiž mezi námi docela velký věkový rozdíl. Jsme spolu rok a půl a cítím, že je to ON! Seznamka neseznamka...každý věří v něco jiného. Každopádně, mě pomohla v tom ujasnit si co chci, takže vlastně, i když nepřímo, mi našla partnera. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky,
    dnes a denně se přesvědčuji, že náhody neexistují. Dnes denně poznávám, že násilné chtění k ničemu nevede a že na správnou cestu nás přivede jen totální uvolnění, odevzdání se ve smyslu přijetí skutečností, které sice nejsou příjemné, ale mají nás něco naučit. A toto poznání se mi vlastně promítlo i do mé zkušenosti se seznamkou..
    Téměř 14 let jsem žila ve vztahu s partnerem, se kterým jsme toho moc společného neměli, ale prostě jsem neměla odvahu odejít do prázdna, které jsem si spojovala se samotou. V lednu odešel on - v době, kdy jsem byla čerstvě bez práce a zpracovávala jsem čerstvá zranění z minulého zaměstnání, odešel v době, kdy můj syn byl několikrát po sobě v nemocnici s tetanickými záchvaty, v době, kdy jsem potřebovala podporu. Odešel s tím že do 14 dní se mám odstěhovat z jeho bytu. Odstěhovala jsem se, našla novou práci, vystěhovala ze společné domácnosti problematického syna, snažila se se situací srovnat. Všechno ve mně se bránilo - chtělo se mi řvát do světa, že je mi 43 a nechci být sama, chci rodinu a to hned....A začala jsem tedy hledat na seznamce vyzbrojena antidepresivy. Cítila jsem, že nějakým způsobem se potkávám zásadně s lidmi, kteří jsou můj pravý opak a nebo jsou na tom ještě hůře stran osamělosti, jako já sama. Pochopila jsem, že vyzařuji typ energie, který prostě tyhle negativní zkušenosti přitahuje. Došlo mi, že mě neudělá šťastnou partner - musím být šťastná sama se sebou, abych přitáhla do svého života toho pravého. Mé aktivity na seznamce začaly polevovat a do života mi problikávalo vnímání toho, že mi může být fajn i bez partnera. Pořád toužím po rodině, ale už vím, že nic neuspěchám jen proto, že já něco chci. Nikdy jsem nebyla nejlepším partnerem člověku, na kterém mi velmi záleží, nikdy jsem mu neřekla, jak moc mi na něm záleží a jak moc mu přeji ze srdce, aby našel pokoj a klid. Kdo to je? No přece já sama!
    Ano, často si říkám, že samota není pro mě. Ale už taky vím, že samota a osamělost není totéž. je důležité naučit se být sám, pak teprve k tomu lze přibrat parťáka. Někde je, stačí ho jen potkat....proto je dobré vyrazit ven,nikoliv sedět u PC na seznamce a hledat jehlu v kupce sena :). Venku tráví člověk čas s lidmi, kteří jsou mu podobní - s přáteli, rodinou a je větší pravděpodobnost, že mezi jejich přáteli a rodinami někde ON. Na seznamce je nutné třídit - probírat se kategoriemi věkovými, vzdělanostními, vzdálenostními....lehce pak vhodného partnera mineme jen kvůli filtru.
    Jsem 9 měsíců sama...uvidíme :)
    Hanka F.

    OdpovědětVymazat